PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ? › Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-28 11:30:42
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Talaga wrote:

    > jest to odpowiedz na :
    > "windows nadaje sie najwyzej na _desktop_ i to jest zycie
    > wieksze bazy chodza na unix/oracle."
    >
    > I skoto SAP moze, a w przypadku naszych klientow nawet w wiekszosci, chodzi
    > na NT/SQL, to uwazam, ze stwierdzenie Marcina jest conajmniej nienajmiejscu.

    hehe wiesz...jest cos takiego jak wydajnosc i niestety M$ kuleje
    co z tego ze _chodzi_. pytanie tylko jak

    w znanej mi firmie spece od MS nie mogli pobic wydajnosci fs od linuxa.a
    dwoili sie i troili.

    > argh.
    > Nie mowie ze produkty MS sa lepsze czy gorsze. Dyskusja jest o przejmowaniu
    > rynku, a tansze produkty maja taka tendencje.

    czyli linux jest tanszy i dlatego przemuje
    dlatego M$ ma specjalna kase na przetargi w ktorych konk. z linuxem

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA