PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ?Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-28 12:41:57
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy aby nie bylo tak ze jakis WWW serwer w m4 stal na apachu ? musial
    > bym poszukac...smieszne nie ?
    if m4=MS then
    Trzeba znac technologie alternatywne :)

    > hehehe a ktore sa ? :)

    nie wiem czy moge wskazywac jednoznacznie, nie wszystkie to nasi klienci :-)
    Musisz mi uwierzyc na slowo :-P

    > + na prawnikow. jedynie co ta firma robi dobrze to kradnie cudze pomysly
    > ot. i tyle

    ja bym tego kradziejstwem nie nazwal. Oni kupuja, a ze maja taka pozycje
    jaka maja i moga "przekonywac" do sprzedania, to inna sprawa.

    > bo nie powiesz mi ze wydanie produktu pelnego bledow aby sprostac
    > terminom to powazna sprawa.. a beta testerami beda userzy..co tam . wolno
    im

    ktory produkt nie ma bledow zaraz po wydaniu?
    Ja takich nie znam.
    Kwestia ilosci bledow w produktach MS wynika nie tylko z termionw, ale
    rowniez z tego, ze produkty Ms sa bardzo popularne i wiecej jest chetnych do
    wykrywania :-P

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM