PracaGrupypl.praca.dyskusjeWork Service - PytanieRe: Work Service - Pytanie
  • Data: 2007-02-07 15:26:18
    Temat: Re: Work Service - Pytanie
    Od: "@ce" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie możesz pracować, ale tylko u pracodawcy, u którego docelowo
    > wykonywałeś pracę za pośrednictwem Work Service. Jest to takie
    > zabezpieczenie, że gdybyś się przypadkiem okazał dobrym pracownikiem, to
    > aby Cię ten pracodawca nie zatrudnił bezpośrednio, chcąc zaoszczędzić na
    > prowizji dla Work Service.
    >
    > Bardzo inteligentne.

    Dzięki za szybką odpowiedź ale czy jesteś pewny?
    W umowie wyraźnie jest napisane "..oraz innych przedsiębiorstwach
    proponujących mu zawarcie umów cywilnoprawnych" co wskazywałoby na
    niemożność pracowania przez 2 miesiące (?)
    Mam jednak nadzieję że jestem w błędzie ale to sformułowanie mnie
    przestraszyło ;)
    pzdr..

    --
    Krzysiek