PracaGrupypl.praca.dyskusjeWork Service - PytanieRe: Work Service - Pytanie
  • Data: 2007-02-07 16:08:49
    Temat: Re: Work Service - Pytanie
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie...
    > i tego za bardzo nie rozumiem

    To taka sztuczka, aby Ci czegoś zabronić, jednocześnie tego nie
    zabraniając. Jeśli poszedłeś do Work Service, to można domniemywać, że
    nie miałeś szansy na pracę na normalnych zasadach. Zatem ta umowa,
    zabraniając Ci "jedynie" umów cywilno-prawnych, w praktyce zabrania Ci
    wszystkiego (no chyba, że Twoja sytuacja nagle się zmieni, ale to jest
    tzw. próg ryzyka, którego nie opłaca się likwidować).

    --
    Blog zwyczajnego pracownika
    http://pracownik.blogspot.com