PracaGrupypl.praca.dyskusjeWork Service - PytanieRe: Work Service - Pytanie
  • Data: 2007-02-07 15:09:39
    Temat: Re: Work Service - Pytanie
    Od: Any User <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 21. Zleceniobiorcy nie wilno zawierać żadnych umów cywilnoprawnych w
    > przedsiębiorstwie zakładu pracy, w którym wykonuje zlecenie oraz innych
    > przedsiębiorstwach proponujących mu zawarcie umów cywilnoprawnych w okresie
    > obowiązywania umowy zlecenia oraz przez okres 2 miesięcy od jej wygaśnięcia.
    > W przypadku naruszenia tego postanowienia zleceniobiorca zapłaci
    > zleceniodawcy karę umowną w wysokości 1000zł.
    >
    > Czy to oznacza, że nie mogę pracować przez dwa miesiące po zakończeniu pracy
    > za pośrednictwem WS, bo ściągną ze mnie tysiąc złotych?? czemu ten punkt ma
> [...]

    Nie możesz pracować, ale tylko u pracodawcy, u którego docelowo
    wykonywałeś pracę za pośrednictwem Work Service. Jest to takie
    zabezpieczenie, że gdybyś się przypadkiem okazał dobrym pracownikiem, to
    aby Cię ten pracodawca nie zatrudnił bezpośrednio, chcąc zaoszczędzić na
    prowizji dla Work Service.

    Bardzo inteligentne.

    --
    Blog zwyczajnego pracownika