PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    Date: Thu, 17 Mar 2005 19:37:05 +0100

    Użytkownik "hjk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00001fed.4239aa89@newsgate.onet.pl...

    > A teraz jesteś w pracy?
    > Gdzie twoja uczciwość wobec pracodawcy?

    Chyba przestanę pisać z adresu firmowego, skoro takie rzeczy sie powtarzają.
    Wyjaśnialam kilka razy na tej grupie, ze mam tryb zadaniowy. Tzn. w
    godzinach pracy trzeba być pod telefonem, ale rzeczy do zrobienia robi się
    na wtedy, na kiedy mają być. Ponieważ mam dużą wydajność wieczorami,
    siedzenie na news w ciągu dnia odrabiam sobie wieczorkiem, jak trzeba. I nie
    liczę sobie za to nadgodzin.

    > Pracujesz w realu? I ty chwalisz tę pracę?

    Bardzo mi się podoba :)

    > Cała polska wie , że to jedna z
    > najgorszych firm.
    > Że wyzyskuje pracowników. Pisały o tym gazety.
    > Ty tego nie czytasz?
    > Nie widzisz? Nie słyszysz?

    Co? Gdzie o nas pisali? Możesz podać linka? Jak wg Ciebie się nazywa moja
    "firma"? To niewielka organizacja pozarządowa, w której na etacie jest kilka
    osob. Nikt się nie czuje wyzyskiwany. A atmosfera jest najprzyjazniejsza z
    tych, na jakie się dotychczas w firmach natknęłam.

    > AAAAA.................. Jesteś tam na stanowisku kierowniczym.

    Naprawdę? Myślałam, ze ten rodzaj stanowisk określa się "samodzielny
    specjalista".

    > Taaaaaak . Po prostu to TY wyzyskujesz innych .

    Nikt mi nie podlega slużbowo.

    > A teraz, zamiast lepiej zorganizować robotę . Bawisz się na newsach.?

    Wszystko działa sprawnie :)

    Ile jeszcze postów potrzebujesz, żeby na tyle odreagować frustrację, by być
    zdolnym do normalnej rozmowy?

    I.