PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a pracaRe: Facet po 50-tce a praca
  • Data: 2005-03-17 19:42:12
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 17 Mar 2005 06:54:28 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Nie o to chodzi, że narzekam. I nie opowiadam wokół jaki ten system jest
    > niesprawiedliwy.
    > Po prostu przyłączam się do stwierdzenie, które padło na początku tego
    > wątku, że 50-latków do pracy nikt nie chce i już.
    > A ja żyję i daję sobie radę - i oby tak dalej. I znalazłem sobie coś
    > innego - założyłem fundację która ma wspomagać takch jak ja
    > (http://50plus.xn.pl) i staram się zebrać środki które pozwolą pomóc osoby w
    > podobnej sytuacji.

    Czyli wszyscy powinni sobie pozakładać fundacje dla bezrobotnych i czerpać z
    tego zysk :D
    Poza tym jaka to pomoc dla bezrobotnych, skoro udziela jej się już osobom
    pracującym, czyli fundacja wymaga od bezrobotnych założenia działalności
    gospodarczej.
    Jak ktoś sobie działalność gospodarczą założy, to gdzieś będzie miał tą
    Twoją fundację.
    A tak w ogóle czymś mi tu śmierdzi :-(
    Tak na marginesie: nie potrzebuję pomocy (pracuję), tylko tak sobie z
    ciekawości zajrzałam na tę stronę

    --
    Kaja