PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Więc jeszcze gorzej : miałam być zdrajcą i Judaszem?
    Date: Thu, 17 Mar 2005 15:49:27 +0100

    Użytkownik "hjk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00001f8c.42398f23@newsgate.onet.pl...

    > To niech oni sobie ustawią.
    > Zmiana tematu ułatwia orientację wszystkim innym. Mi też.

    Właśnie ktoś powiedział, że nie ułatwia. Zresztą zobacz, że nikt poza Tobą
    nie zmienia tematów. Ty wysyłasz posty przez stronę www, ale większość ludzi
    korzysta z programów do czytania newsów, gdzie znacznie wygodniejsze jest
    takie postępowanie z wątkami, jakie opisałam.

    > A ja miała bym być zdrajcą i Judaszem?

    Dlaczego dopatrujesz się na siłę w moich postach epitetów, których w nich
    nie ma?

    Jeszcze raz Cię proszę: opisz swoją historię. Wyglądasz na kogoś, kto ciężko
    przeżywa swoją utratę pracy lub doświadczenia z pracy. Jęczenie nic nie
    pomoże, natomiast jeśli napiszesz o sobie i swojej konkretnej sytuacji,
    wiele osób może Ci udzielić sensownych rad.

    > Prawdy nie wolno mówić? Tak właśnie było za komuny. Dlatego upadła.

    Widzisz, to co złe to tylko część prawdy. Ja nie znam w realu nikogo, kto by
    myślał tak jak Ty, za to znam wiele osób zadowolonych ze swojej pracy, którą
    dostali bez znajomości. To znaczy, że gdzieś jest tak jak Ty mówisz, gdzieś
    jest inaczej. A zamiast narzekać, warto się dostać tam, gdzie jest inaczej.
    I dostrzec, że prawda ma trochę więcej kolorów niż ta Twoja czerń.

    I.