PracaGrupypl.praca.dyskusjeFacet po 50-tce a praca › Re: Facet po 50-tce a praca
  • Data: 2005-03-17 17:57:00
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: " leszek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    N.W. <n...@a...lodz.pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich. W firmie w której pracuje następuje restrukturyzacja.
    Wiem
> [...]
    > młodszego od siebie. Takie odnoszę wrażenie. Pytam się szczegółowo o zakres
    > obowiązków, staram się grzecznie opowiedzieć czym się zajmowałem do tej
    pory
    > i jakie mam wyniki w pracy zawodowej lecz zostaje mi pewien niedosyt. Mam
    > wrażenie że moja spokojna rozmowa, a nie huraoptymistyczna, stawia mnie na
    > góry skreślonej pozycji. Co na ten temat sądzicie? Może ktoś mi podpowie
    jak
    > należy zachowywać się w takich sytuacjach? Co mam na ten temat myśleć.

    Życzę ci jak najlepiej, ale czy jesteś pewien, że stoi za tym niechęć do
    facetów po 50-e ? Jeśli cię zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną, to chyba
    nie mają jednak uprzedzeń do wieku.

    Trudno cos powiedzieć, nie znając branży, wymagań czy kwalifikacji, ale
    jesli chcesz znać moją radę, to odrzuć od siebie to myślenie, bo się sam
    pogrążasz. To jest tak, jakbyś sobie mówił - "nie chca mnie, bo jestem
    brzydki i glupi".

    Może jednak spójrz na siebie krytycznym wzrokiem - ale nie na wiek, tylko na
    kwalifikacje i przemyśl, czy na pewno stał za tym wiek, może po prostu nie
    pasowałeś do tego stanowiska. Przykro mówić, ale wymagania rynku pracy
    dzisiaj są zupełnie inne niż 30 lat temu.

    Na twoim miejscu to bym jednak się wiekiem nie przejmował - bo i tak nic tu
    poradzisz. Po prostu staraj się normalnie szukać pracy - jak radzą i nie
    przejmuj się odmowami, gdyż to rzecz zwykła. Nie bierz także wszystkiego do
    siebie - gdyż to błąd.