PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop szkoleniowy a szkolenie › Re: Urlop szkoleniowy a szkolenie
    From: "Piotrdkr" <nasmieci@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop szkoleniowy a szkolenie
    Date: Wed, 26 Aug 2009 06:40:00 +0000 (UTC)

    Chciałbym sie podłączyć do tematu z następującą sytuacją.
    Do tej pory w firmie za każda osoba udająca się na szkolenie, wyjazd jedno lub
    wielodniowy niezależnie czy odbywało się to blisko zakładu pracy czy daleko dostawała
    delegacje.
    Teraz nagle wymyślili iż pracownik skierowany na szkolenie tzw. miejscowe czyli w tym
    samym mieście co zakład pracy będzie brał urlop szkoleniowy.
    Na dodatek słyszałem także o pomysle że w sytuacji gdy szkolenie będzie trwało mnie
    niż 8 godzin pracownik bedzie musiał odpracować brakujące godziny.

    W związku z powyższym mam pytania, czy firma:
    - może zmienić nagle delegacje na urlopy szkoleniowe ?
    - czy limit 2 dni o którym czytałem powyżej oznacza ze mogą wymusić na mnie wzięcie
    tylko 2 dni urlopu szkoleniowego na rok podczas których będe skierowany na szkolenia
    ?
    - czy podczas takiego szkolenia (urlopu szkoleniowego) przysługują mi świadczenia
    takie jak zwrot kosztów przejazdu, dieta, itp. ?

    Czy powinienem na coś jeszcze zwrócić uwagę odnośnie szkoleń widząc że zaczynają się
    takie kombinacje ?