PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop szkoleniowy a szkolenie › Re: Urlop szkoleniowy a szkolenie
  • Data: 2007-04-21 13:28:12
    Temat: Re: Urlop szkoleniowy a szkolenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f0ct31$ckm$1@atlantis.news.tpi.pl pawel

    > firma wysyła mnie na dwudniowe szkolenie. Chcą, abym wypisał wniosek na
    > urlop szkoleniowy. Dowiedziałem się również, że tym samym wykorzystam
    > roczny limit 2 dni na szkolenia. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać
    > na inne szkolenia będę, zdaniem kadrowej, musiał wziąć urlop bezpłatny.
    > Moim zdaniem nie jest to prawdą.
    Jeśli szkolenie jest obowiązkowe to normalnie jesteś w pracy i masz płacone
    (albo delegacja jeśli szkolenie wyjazdowe na więcej niż jeden dzień). Nie ma
    mowy o żadnym urlopie szkoleniowym.
    Ale jeśli udział w szkoleniu jest jedynie propozycją pracodawcy i zależy od
    twojej decyzji, to jeżeli zdecydujesz się w nim uczestniczyć może on uznać,
    że wykorzystałeś ten łaskawy limit 2 dni na szkolenia. Może także udzielić
    urlopu bezpłatnego.
    To samo w przypadku jak sam sobie gdzieś jakieś szkolenie upatrzysz i
    zechcesz skorzystać.

    --
    Jotte