PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop szkoleniowy a szkolenie › Re: Urlop szkoleniowy a szkolenie
  • Data: 2009-08-26 10:59:11
    Temat: Re: Urlop szkoleniowy a szkolenie
    Od: live_evil <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrdkr pisze:
    > Chciałbym sie podłączyć do tematu z następującą sytuacją.
    > Do tej pory w firmie za każda osoba udająca się na szkolenie, wyjazd jedno lub
    wielodniowy niezależnie czy odbywało się to blisko zakładu pracy czy daleko dostawała
    delegacje.
    > Teraz nagle wymyślili iż pracownik skierowany na szkolenie tzw. miejscowe czyli w
    tym samym mieście co zakład pracy będzie brał urlop szkoleniowy.
    > Na dodatek słyszałem także o pomysle że w sytuacji gdy szkolenie będzie trwało mnie
    niż 8 godzin pracownik bedzie musiał odpracować brakujące godziny.

    > W związku z powyższym mam pytania, czy firma:
    > - może zmienić nagle delegacje na urlopy szkoleniowe ?
    > - czy limit 2 dni o którym czytałem powyżej oznacza ze mogą wymusić na mnie wzięcie
    tylko 2 dni urlopu szkoleniowego na rok podczas których będe skierowany na szkolenia
    ?
    > - czy podczas takiego szkolenia (urlopu szkoleniowego) przysługują mi świadczenia
    takie jak zwrot kosztów przejazdu, dieta, itp. ?

    > Czy powinienem na coś jeszcze zwrócić uwagę odnośnie szkoleń widząc że zaczynają
    się takie kombinacje ?

    Co to jest "urlop szkoleniowy" ? W KP nie ma.

    --
    live_evil