PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - nietypowa sytuacja › Re: Urlop - nietypowa sytuacja
    From: "Piotr Kowalewski" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop - nietypowa sytuacja
    Date: Sat, 13 Jul 2002 23:59:15 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@waw-w8-w07.netlandia.pl

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:agq2kl$8ra$1@serwus.bnet.pl...
    > Niestety jezeli podczas studiow sie pracuje wtedy liczy sie tylko jedno do
    > urlopu, czyli nie ma dublowania danych okresow. Tez to przerabialam,
    podczas
    > studiow, tj. od 2 roku pracowalam na podstawie umowy o prace i w momencie
    > ukonczenia studiow mam prawo do 20 dni urlopu [staz pracy jakby 8 lat, bo
    > wyksztalcenie wyzsze].

    no dobrze, ale ja probuje walczyc o ponad rok pracy, w czasie, gdy _nie
    byłem_ studentem, więc według mnie okresu tego nie można uważać za "okres
    nauki"
    uwazam ze interpretacja tego przepisu przyjmujaca ze okres studiow trwa od
    daty immatrykulcji do dnia obrony pracy dyplomowej jest krzywdzaca
    hipotetycznie: gdybym z obrona magistra zwlekal 6 lat i pracowal w tym
    czasie (dodajac ogolniak uzyskalbym 10 lat pracy i pelen wymiar urlopu) to
    obrona pracy po tym czasie skutkowaloby obnizeniem mi wymiaru urlopu z 26 do
    20 dni (8 lat stazu za ukonczenie studiow) - chyba za kare, ze jeszcze
    chcialo mi sie pisac te magisterke ;-)

    wedlug mnie jest to nielogiczne

    --
    Piotrek