PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop macierzyński / umowa na czas określony › Re: Urlop macierzyński / umowa na czas określony
  • Data: 2005-05-13 08:19:49
    Temat: Re: Urlop macierzyński / umowa na czas określony
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam taką sytuację: żona ma do końca sierpnia umowę na czas określony,
    > poród
    > w listopadzie. Urlop macierzyński więc się jej nie należy, bo umowę będzie
    > miała przedłużoną tylko do dnia porodu. Od chwili urodzenia dziecka staje
    > się więc bezrobotna i ma prawo do zasiłku macierzyńskiego.

    jestes pewien? bo mi sie wydaje ze zasilek macierzynski jej sie nalezy
    do konca... swiadczenie przejmuje ZUS, nie nalezy jej sie urlop
    wychowawczy...
    chyba ze sie cos w ostatnim polroczu zmienilo w tym zakresie

    ale ja nigdzie nie napisałem, że zasiłek macierzyński jej się nie należy
    przez 16 tygodni :-))
    Boa.