PracaGrupypl.praca.dyskusjeUciążliwa współpracownicaRe: Uciążliwa współpracownica
  • Data: 2004-02-25 17:57:00
    Temat: Re: Uciążliwa współpracownica
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ATA" <m...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:c1iigg$m1p$1@inews.gazeta.pl...
    > Moze ktos zna jakis humanitarny sposob na kolezanke z pracy, ktora
    "odwala" 8
    > godzin wpatrzona w monitor komputera, grajaca w gierki dla dzieci i
    gadajaca
    > na gg?? Gdy w koncu dostala ode mnie niezly opierdziel, /za zawalanie
    > sluzbowych spraw/

    wiesz nie wiadomo dokladnie co Ty tam robisz :) ale zamiast dawac opierdziel
    swojej kolezance, daj jej po prostu cos do roboty, bo skoro gra w gierki w
    cudzyslowiu 8 godzin, to znaczy ze nic nie ma do zrobienia i za nic nie
    odpowiada.
    po czym jak dasz jej juz to wieeeeeelkie cos do zrobienia,(w sensie
    podzielisz sie zadaniami) to zglos pietro wyzej ze jej to dalas. nie zrobi -
    jej problem, nie Twoj. Ty pracujesz sobie spokojnie ;)

    pozdr.
    mikl