PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczna pomyłka?Re: Tragiczna pomyłka?
  • Data: 2005-04-28 10:10:38
    Temat: Re: Tragiczna pomyłka?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: T.Omasz [Thu, 28 Apr 2005 12:00:46 +0200]:

    > Takie samo, jak obejrzana dziesiątki razy reklama.
    > Irytuje, ale zapada w pamięć.

    Ano. A chcialbys zatrudnic roznosiciela ulotek, ktore
    walaja Ci sie po calym ogrodku, czy raczej wywalilbys
    go za drzwi i ochrzanil? ;)

    > Napisałem już, że po prostu nie wierzę, żeby przy ocenie
    > aplikacji miały wartość wyłacznie względy merytoryczne.

    Bo nie maja. I wlasnie takie samopowtarzanie to jest to
    niemerytoryczne cos, co ma wplyw na odbior kandydata. W
    moim przypadku -- odbior calkowicie negatywny.

    > Ja, _na przykład_, nie znoszę wręcz czcionek Times New Roman,
    > Arial i Courier, preferuję (odpowiednio) Minion Web, Verdana
    > i Lucida Console.

    Wole Tahome, a kocham wrecz Dotum ;) Ale akurat czcionki
    w podaniach sa mi obojetne, natomiast juz formatowanie
    tekstu -- jesli czytam "doskonala znajomosc Worda" -- nie
    jest mi bynajmniej obojetne. Drobiazgi, ale istotne.

    > Mimo więc, że krój fonta jest tym, co widzę zanim w ogóle
    > przeczytam pierwsze słowo dokumentu, mogę walczyć z moim
    > "pierwszym wrażeniem".

    No ja tez moge. Tylko po co? Skoro pierwsze wrazenie jest
    ze wszech miar negatywne, a lezy mi przed nosem jeszcze z
    kilkadziesiat podan ktore tego negatywnego wrazenia nie
    robia, to po kiego mam ryzykowac?

    > a ja mam prawo zastanowić się, czy nie mam do czynienia
    > z człowiekiem pozytywnie zdeterminowanym i świadomym
    > pewnych niuansów.

    Jak najbardziej. I Ty ich sobie zatrudniaj, a ja jednak
    desperatow bede omijac ;)

    Kira