PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczna pomyłka?Re: Tragiczna pomyłka?
  • Data: 2005-04-28 10:21:25
    Temat: Re: Tragiczna pomyłka?
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d4qd3k$hvo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: T.Omasz [Thu, 28 Apr 2005 12:00:46 +0200]:

    > Jak najbardziej. I Ty ich sobie zatrudniaj, a ja jednak
    > desperatow bede omijac ;)

    Potwierdzam, wszystkie znane mi firmy, wieksze i mniejsze, przed desperatami
    bronia sie jak moga i blagac o prace oraz wykazywac rozpaczliwy entuzjazm
    szczeniaczka ze schroniska dla zwierzat na widok potencjalnego wlasciciela
    to jeden z lepszych sposobow, zeby jej nie dostac - chyba ze w firmie, w
    ktorej panuja niezdrowe stosunki miedzyludzkie.

    I.