PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczna pomyłka?Re: Tragiczna pomyłka?
  • Data: 2005-04-28 10:41:55
    Temat: Re: Tragiczna pomyłka?
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 12:24:29 +0200, Maciej Sobczyk <m...@o...pl>
    napisał:

    > Z tym polemizować nie będę. Masz rację - jest to Twoje święte prawo i
    > należy
    > je uszanować. Dziwię się tylko Twojej cierpliwości, bo mnie już w szkole
    > irytowało zadawanie sobie pytania - "co autor wiersza miał na myśli?" :)

    ...pisząc "komunikatywny angielski" :)
    na 200 aplikacji, 138 ma komunikatywny, 167 wpisało, że są kreatywni... :)

    (cały czas naciągam Was na zwierzenia o praktyce, a wy Mi tu sie prężycie
    swoim profesjonalizmem ;) )

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>