PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest na inteligencjęRe: Test na inteligencję
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Test na inteligencję
    Date: Wed, 19 Aug 2009 11:55:59 +0200

    Wed, 19 Aug 2009 02:18:05 -0700 (PDT), Sławetny Sławetny napisał(a):

    > Witam, nowego pracownika czasem trudno jest ocenić w warunkach typowej
    > pracy jak sprawdził by się w warunkach nietypowych. Chodzi o
    > zaradność, generalnie o inteligencję.

    Przeczytałem cały post i nie wiem co ma próba kupienia niedostępnego
    produktu do inteligencji nabywcy...
    Może i zaradność mógłbyś tym sposobem badać, ale raczej nie inteligencję.

    > Jedną poprosiłem o napój i dwa dowolne kołaczyki - wiem, że kołaczyków
    > nie ma w sklepie. Idzie - wraca, daje mi napój i informuje, że
    > kołaczyków nie było. Kosmos dla mnie, mogła kupić jakiś zamiennik -
    > np. 7days, wiem, że są. Ewentualnie mogła puścić drinka na moją
    > komórkę. Do odstrzału.

    Wszystko zależy od Twoich oczekiwań, które warto na początku doprecyzować.
    Ja np. nie byłbym zachwycony otrzymując inny niż oczekiwałem produkt. I w
    zasadzie nigdy nie kupuję nikomu czegoś innego niż prosił. Potem bywa
    niezręcznie, gdy się okaże że ktoś produktu zastępczego np. nie lubi.

    IMHO więc zachowanie było prawidłowe, przynajmniej ja bym takiego właśnie
    oczekiwał ;)

    > Druga podobne zadanie innego dnia, tym razem powiedziałem dokładnie
    > jaki sok sobie życzę. Przychodzi bez tego soku mówiąc, że go nie było.
    > Komórkę zostawiła na biurku (ile komórka waży - 100 gram?), ja nie
    > każę im ponosić kosztów, tylko najwyżej puścić tego drinka (zwanego
    > strzałką czy sygnałem), mamy swoje numery komórek. Wykazać sę.

    To może wykaż się pierwszy i jej kup telefon służbowy, wtedy nie będzie
    problemów z drinami zwanymi strzałkami ;]

    > Jak takich szukać? Może poczekać, aż będzie mnie stać na asystentkę za
    > 10 tysięcy miesięcznie i problemy znikną?

    Proponuję powiedzieć przy następnych zakupach, że jak czegoś nie będzie -
    może nabyć coś w zastępstwo wg własnego uznania. Zapewniam, że większość
    pracowników z tak postawionymi założeniami poradzi sobie lepiej :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net