PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest na inteligencję › Re: Test na inteligencję
  • Data: 2009-08-19 10:09:43
    Temat: Re: Test na inteligencję
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Sławetny Sławetny pisze:

    > Jedną poprosiłem o napój i dwa dowolne kołaczyki - wiem, że kołaczyków
    > nie ma w sklepie. Idzie - wraca, daje mi napój i informuje, że
    > kołaczyków nie było. Kosmos dla mnie, mogła kupić jakiś zamiennik -
    > np. 7days, wiem, że są. Ewentualnie mogła puścić drinka na moją
    > komórkę. Do odstrzału.

    Nie mam zielonego pojęcia co to kołaczyk - to jakaś lokalna nazwa? W
    słowniku PWN nie ma takiego słowa. Dla różnych osób różnie brzmią różne
    zamienniki i część jest nieakceptowalnych.

    > Druga podobne zadanie innego dnia, tym razem powiedziałem dokładnie
    > jaki sok sobie życzę. Przychodzi bez tego soku mówiąc, że go nie było.
    > Komórkę zostawiła na biurku (ile komórka waży - 100 gram?), ja nie
    > każę im ponosić kosztów, tylko najwyżej puścić tego drinka (zwanego
    > strzałką czy sygnałem), mamy swoje numery komórek. Wykazać sę. Ta
    > przynajmniej kupiła sobie jakiś sok i zaoferowała, że mnie nim
    > poczęstuje.

    To co mają znać twoje dokładne preferencje smakowe? A nie można było
    odrazu przewidzieć, że jak nie będzie to niech kupi jakikolwiek?

    > Gdybym na interview zadał pytanie opisując taką sytuację, to pewnie
    > odpowiedzi byłyby inne od tego, co dzieje się w praktyce. Lubię ludzi,
    > którzy kreatywnie podchodzą do najbanalniejszych problemów.

    Każdy myśli w inny sposób, musisz szukać osób, które myślą podobnie do
    Ciebie.