PracaGrupypl.praca.dyskusjeTest na inteligencję › Re: Test na inteligencję
  • Data: 2009-08-19 11:21:52
    Temat: Re: Test na inteligencję
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    prywata w miejscu pracy ma decydować?
    chłopie, czy ty na głowe upadłeś? obie dziewczyny w swoim czasie wolnym
    poszły do sklepu. mogły cos przy okazji kupić? mogły, ale ty wiedząc że
    czegoś tam w tym sklepie nie ma chcesz własnie tego.
    powstaje wiec pytanie, czy dziewczyna dostała twoją propozycje jako
    polecenie słuzbowe czy kumpelska przysługę.
    W drugim przypadku - nie ma, więc nie musi ci kupować żadnego
    zamiennika, sprawa oczywista.
    jeżeli polecenie slużbowe - warto je podciągnac pod jakąs procedurę. np.
    "szef wydaje polecenie nie do zrealizowania - 1. rozwiązac najlepiej
    samemu 2. zadzwonić do szefa "
    nie wiem, ale wkurzają mnie pseudoszefowie którzy niby wiedzą czego chcą
    i jeszcze do tego szukają jakiś elementów spoza merytoryki pracy na
    danym stanowisku.
    nosz kuźwa - jak mozna decydować czy osoba ma być pracownikiem na danym
    stanowisku na podstawie przyniesienia czegoś ze sklepu....
    niezła humoreska ten twój tekst...
    normanie to w pracy jest cos takiego jak "zakres obowiazków". ty
    zdecydowanie rozszerzasz pojęcie "inne polecenia przełożonego"