PracaGrupypl.praca.dyskusjeTajność zarobków raz jeszcze › Re: Tajność zarobków raz jeszcze
  • Data: 2008-07-06 05:51:20
    Temat: Re: Tajność zarobków raz jeszcze
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g4orgm$f80$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:g4or3m$6tq$1@inews.gazeta.pl andreas <a...@y...com>

    > Cóż ci przeszkadza?

    Przeszkadza mi, bo moim biznesowym targetem są ludzie mądrzy i z tego powodu
    wykorzystuję każdą okazję, aby ich było jak najwięcej.
    Rozumiem oczywiście, że są organizacje utrzymujące się z innego targetu.

    > Przecież od początku leżysz.

    Nie leżę, bo mi nie pozwalasz. Wiem, że ci sie to rzadko zdarza, ale
    potraktuje cie poważnie i tłumaczę dalej o co mi chodzi, bo miałem zamiar
    podyskutować z drugim mądrym człowiekiem a niestety nie ma z kim.
    Gdybyś w jakimś innym wątku powiedział ogólnie, że McDonald to syf, to nie
    kazał bym ci analizować wad każdej pozycji w ofercie, lecz podał bym
    przykład jakiejś sałatki jako dowodu przeczącego twojej tezie. Ty na moją
    odpowiedź miałbyś mozliwość stwierdzic, że rzeczywiście przesadziłeś z
    oceną, albo bić się dalej i dać przykład innego miejsca, gdzie też takie
    sałatki są i nie trzeba ich na przykład jeść na plastiku.
    Podobnie jest w tej naszej "dyskusji" gdzie stwierdziłem, że KP (ze
    szczególnym uwzględnieniem artykułów od 10 do 18) to jeden wielki syf i
    prosiłem o rozłożenie mojej tezy na łopatki przy pomocy jednego tylko,
    dobrowolnie wybranego artykułu.
    Niestety nie mogę się doczekać.

    --
    andreas