PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukający pracujący › Re: Szukający pracujący
  • Data: 2006-04-14 19:37:42
    Temat: Re: Szukający pracujący
    Od: RysiekO <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Apr 2006 22:14:53 +0200, Maciej Oszutowski <l...@m...sig> wrote:

    > Ok, nie wiem co jaki czas tę pracę zmieniałeś, ale niezbyt ciekawie
    > wygląda
    > CV osoby, która pracę zmienia co 3-4 miesiące. Oznacza to zazwyczaj że
    > nie
    > umiała się dostosować do warunków firmie i praktycznie wygenerowała tylko
    > koszty przeszkolenia...

    Tu masz racje. Za krotkie okresy moga nie byc zbyt dobrze widziane.
    W moim przypadku zwykle bylo to 1.5-3 lat. Po za tym, wydaje mi sie ze nie
    nalezy zle mowic o swoich poprzednich/obecnych pracodawcach. Na pytanie
    dlaczego chce zmienic pracodawcę (a takie pytanie pojawia sie praktycznie
    zawsze) zwykle odpowiadam, że np. szukam pracy dajacej wieksze mozliwosci
    rozwoju, albo że chciałbym pracować w tak znanej i nowoczesnej firmie jak
    ta do której aplikuje, ew. obecna praca mi nie odpowiada bo np. jest to
    praca na umowę o dzieło itp.
    Gdy ktoś pracuje i szuka innej pracy, ma ten komfort psychiczny że jak się
    nie uda to nic nie straci, a jak sie uda to można zyskać.

    Pozdrawiam
    Rysiek