PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukający pracujący › Re: Szukajšcy pracujšcy
  • Data: 2006-04-15 15:28:48
    Temat: Re: Szukajšcy pracujšcy
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    >Robienie takich rzeczy w pracy to proszenie się o kłopoty. Ta osoba nie ma
    >swojego kompa? Albo nie mogła tego robić w kafejce internetowej? W pracy
    >się pracuje a nie szuka innej firmy ;)

    hehe wiedzialam ze jak to napisze to zaraz padnie takie stwierdzenie -
    :)
    tylko ze rzecz nie w tym o czym kazdemu wiadomo - ze w pracy sie
    takich rzeczy nie robi (wg mnie glupota tamtej osoby jest oczywista w
    tym wypadku).... ale w tym ze szef mniej sie wkurzyl na to ze ta osoba
    w pracy robila cos z praca nie zwiazanego a o wiele bardziej
    nielojalnoscia wobec firmy - uznal za nielojalne to ze ktos osmiela
    sie szukac innej pracy (dla przypomnienia na wolnym rynku :) )

    CanoE
    Time is on my side