PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukający pracującyRe: Szukaj?cy pracuj?cy
  • Data: 2006-04-14 18:38:19
    Temat: Re: Szukaj?cy pracuj?cy
    Od: "exit" <josh11(antyspam)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:n39t32lkeavg5p1h0g0frur74oh6ggrfps@4ax.com...

    > ma znaczenie, jak potencjalny pracownik w desperacji to można
    > wynegocjować niższą płace

    Mnie nie zalezy na tym aby pracownikowi zaplacic jak najmniej.To czy
    pracownik jest w desperacji czy nie jest malo mnie interesuje.Dla mnie liczy
    sie tylko jakie umiejetnosci przedstawia kandytat i ile/jakie przyniesie
    korzysci dla firmy.

    Kandydat,ktory nie potrafi sie ,,wycenic,, tez nie jest dobrze postrzegany i
    czesto kandydaci mysla,ze jest to swoisty konkurs na zasadzie kto sie wyceni
    na najmniejsze pieniadze.

    Pare razy spotkalem sie z takimi przypadkami i zaproponowalem kandydatowi
    wieksze pieniadze niz chcial bo ja na takie go wycenialem.

    --
    pozdrawiam,
    exit