PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukający pracującyRe: Szukający pracujący
  • Data: 2006-04-14 06:06:41
    Temat: Re: Szukający pracujący
    Od: "Carrie" <carrie@[wytnij-to]epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Oszutowski" <l...@m...sig> napisał w wiadomości
    news:141983ayk2zor$.xlzaf5vihl9h.dlg@40tude.net...

    > Ok, nie wiem co jaki czas tę pracę zmieniałeś, ale niezbyt ciekawie
    > wygląda
    > CV osoby, która pracę zmienia co 3-4 miesiące. Oznacza to zazwyczaj
    > że nie
    > umiała się dostosować do warunków firmie i praktycznie wygenerowała
    > tylko
    > koszty przeszkolenia...

    Hm, a dlaczego nie oznacza to, że a) osoba miała pecha, b) warunki
    pracy okazały się w praktyce inne, niż obiecywano, c) nie przedłużano
    umowy po okresie próbnym, d) z szefem lub współpracownikami nie dało
    się wytrzymać? :)
    Tak to ująłeś, jakby zmiana pracy po kilku miesiącach była wyłącznie
    winą pracownika, a to przecież niekoniecznie prawda. Z dobrego
    pracownika firma raczej nie rezygnuje po 3 miesiącach, ale też
    pracownik nie rzuca ot tak sobie dobrej pracy, prawda? Nie mówimy tu o
    leniach, kombinatorach i rozmaitych odchyleniach ;)

    Pozdrawiam, Carrie