PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-27 09:36:49
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1159348556.874846.267170@i42g2000cwa.googlegrou
    ps.com
    k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Po drugie primo zgodnie z regulaminem usnetu nie wolno wypominać
    > błędów ortograficznych.
    Po pierwsze primo nie istnieje żaden "regulamin" usenetu. Istnieje pojęcie
    netykiety, która jest jedynie prawem zwyczajowym, zresztą przynależnym tylko
    do pewnego obszaru zastosowań. Stojąc na gruncie zasad ogólnych można zatem
    elementy tegoż zwyczaju przyjąć, bądź odrzucić.
    Ty np. łamiesz zasady nie umiejąc prawidłowo wysyłać postów na grupę (nie
    zostawiasz wrotek).

    Po drugie primo robienie błędów w ojczystym języku jest naganne zawsze,
    zatem próbę usprawiedliwienia tego na specyficznym obszarze można spokojnie
    odrzucić.
    Jest to takie swoiste faux pas, na którego popełnienie zawsze można zwrócić
    uwagę, a piszący winien się z tym liczyć.
    Ty np. popełniasz faux pas nie podpisując się pod swoimi postami.

    I po trzecie primo - ja również jestem zdania, że permanentne, skandaliczne
    orty (pomijam incydentalne przypadki - każdemu się mogą zdarzyć) dają asumpt
    do wątpliwości w kwestii rzetelności wykształcenia ogólnego i oczytania.

    Jotte