PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-27 18:27:17
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1159359584.426189.193620@e3g2000cwe.googlegroup
    s.com
    k...@p...onet.pl <k...@p...onet.pl> pisze:

    > To są twoje subiektywne odczucia. Dla mnie to czy ktoś pisze rz czy
    > ż nie ma zupełnie znaczenia.
    Wierzę, bo dla ciebie jak widać nie ma znaczenia nawet JAK ty sam piszesz
    (stąd już tylko krok aby dla czytających nie miało znaczenia CO piszesz).
    Ale to są twoje subiektywne odczucia, a ty nie jesteś pępkiem świata ani
    opiniotwórczym źródłem.
    Dla mnie natomiast pisownia ma znaczenie.

    --
    Jotte

    PS. I dopasuj się do norm pisania na grupy bo one (podobnie zresztą jak
    normy językowe) mają logiczne uzasadnienie.