PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa na pracę › Re: Szansa na pracę
  • Data: 2006-09-27 11:32:55
    Temat: Re: Szansa na pracę
    Od: ps <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jackare wrote:

    > No to należy chłopie zacząć od budowania sobie zaplecza - w tym wypadku
    > znajomości.

    Właśnie. W tym kraju nie będzie dobrze, jeśli 'pracować' będą Ci, co mają
    znajomości (a w tym czasie zewnętrzne firmy znajomych będą wykonywać prace
    wygrane w przetargach... :) , a nie Ci, którzy mają jakąś wiedzę w danych
    kwestiach. Mówię cały czas o administracji publicznej :)

    > A na to są sposoby. KP zezwala na zwolnienie z powodu częstych i/lub
    > długotrwałych absencji chorobowych

    To był żarcik typu 'punkt widzenia pracodawcy' :)

    > Akurat to powiedzenie znajduje dowód w: odkryciach, wynalazkach, władzy
    > (vide: Lepper i inne "buraki" ), sporcie (vide: Kubica), realizacji marzeń
    > przez "zwykłych" ludzi.

    Tak, ale tu mówimy o pracy w administracji publicznej :)

    > Jest takie hinduskie powiedzenie: "Chcesz być szczęśliwy? To bądź!"
    (..)
    I się zgadza.

    --
    ps