PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia i ich poziom a praca › Re: Studia i ich poziom a praca
  • Data: 2003-07-22 13:00:53
    Temat: Re: Studia i ich poziom a praca
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bfjbap$mr7$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak sie składa, ze wiem co to sep , bo to ja elektryk. I labolatorium
    > mieliśmy na tym samym sprzecie, na tym na ktory było stać politechnikę.
    > Sterownikiem możesz sie pobawić gdy dobra firma wyśle cie na szkolenie.
    > Musze przyznać , że fajna zabawa, ale jak sie w tym nie siedzi to wylatuje
    > to jak kac...

    Ot właśnie moje SEPowskie leżą i niszczeją nieużywane i niedługo wygasną...
    aż szkoda.
    Ech tej zabawy mi brakuje, zresztą z sieciami komputerowymi jest podobnie,
    nikogo nie stać na dobry routerek Cisco do eksperymentów. Właściwie to z tym
    wylatywaniem jest podobnie w większości zawodów :).

    Pozdrawiam
    PawełW.