PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia i ich poziom a praca › Re: Studia i ich poziom a praca
  • Data: 2003-07-22 13:39:57
    Temat: Re: Studia i ich poziom a praca
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sami sobie płacą za wiedze,hmm, produkują i to co wyprodukują sami kupują,
    > tak ???

    Nie, pisałem, możę trochę niejasno o sobie! Byłem na studiach, skończyłem
    teraz się kształcę np z książęk za które płacę sam, za to co zarobię płacąc
    naście razy podatek od każdej złotówki.

    > pomóc tzn właśnie dac za frico, mało tego, dac komus cos za friko od
    panstwa
    > = kogos innego ograbic :) gdyby wszyscy mieli prace to nikt nie
    potzrebowałby
    > pomocy ....

    Ej gdybyś ty te swoje pół życia nie oddawał daniny do państwa to rozumiem
    ale tak - pewnie finansuj kolejnego merca pana senatora albo podobny wydatek
    zamiast rodzinę z dwójką dzieci która też chce wyjść na ludzi. Wszystko
    zależy od rozłożenia finansów publicznych. A co tam niech zwiększą podatki a
    pomoc społeczną zmniejszą. Z twoich wypowiedzi można wysnuć wniosek iż nie
    warto "komukolwiek pomagać" skoro wiąże się to z uszczerbkiem finansowym.

    PawełW.
    PS: Za wódkę na studiach nikt mi nie płacił, podobnie jak za akademik w
    którym nie mieszkałem.