PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia i ich poziom a praca › Re: Studia i ich poziom a praca
  • Data: 2003-07-22 20:41:51
    Temat: Re: Studia i ich poziom a praca
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jul 2003 22:34:35 +0200, Kaktus wrote:

    > Czasem duże znaczenie ma uczelnia, którą skończyłeś. Kilku nieudolnych
    > absolwentów może zepsuć opinię całej uczelni. Znam to ze swojego podwórka.
    > Po zatrudnieniu chyba dwóch takich delikwentów, późniejsze podania o pracę
    > ludzi z tej uczelni lądowały od razu w koszu.

    Dlatego właśnie śmieszą mnie ludzie, którym wydaje się, że jak w CV wpiszą
    tłustym drukiem nazwę ukończonej uczelni (w tytule zwykły "magazynier" bez
    dodatkowych fakuletetów, czy osiągnięć), to już to załatwi sprawę. Nic
    bardziej mylnego - w rozsądnych firmach patrzy się w zupełnie inne miejsca
    CV (głównie punkt III ;-). Czasami obnoszenie się z ukończoną uczelnią
    wręcz źle nastawia ludzi - nie tylko szefów. Dotyczy to przede wszystkim -
    o dziwo - nie absolwentów uczelni warszawskich (co byłoby raczej zrozumiałe
    :->), ale przede wszystkim Jagiellonki. Efekt jest taki, że taki
    "obnosiciel" po trzecim przypadku wyraźnego zaakcentowania nazwy uczelni,
    którą ukończył - wytykany jest palcami, zwłaszcza gdy za 'papierkiem' nie
    idą wrodzone zdolności, oraz umiejętności praktyczne.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'