PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprawdzenie CV › Re: Sprawdzenie CV [OT]
    From: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Sprawdzenie CV [OT]
    Date: Tue, 30 Jun 2009 09:03:04 +0100

    >W Twoim interesie
    > jest sie doksztalcic jesli chcesz funkcjonowac w UK.
    jak na razie ponad trzy lata i jakoś daję radę.

    > to tez nie jest jezyk angielski. raczej angielskawy. Zebys nie szukal
    po ksiazkach - w CV pisze sie "2 year experience programming in ..."

    to był akurat test na twoją znajomość tematu. Sorry, ale poza
    wymądrzaniem się nic ciekawego nie piszesz

    > Owszem nie jest. Jest Anglikem. Ale dobrze, ze uzyles slowa "angol" -
    od razu wiem do ktorej grupy rodakow Cie zakwalifikowac.
    i powodzenia ci z tą klasyfikacją życzę.
    nie znasz mnie i... bardzo dobrze. mało prawdopodobne żebysmy mieli
    przyjemność się kiedykolwiek sie spotkać.

    > Chcialem Ci delikatnie zasugerowac, ze te twoje "power words" to sie
    moga przydac jak sie starasz o prace typu kierownik magazynu, albo
    pomocnik fryzjera. W swiecie gdzie liczy sie wiedza i doswiadczenie
    czyli ogolnie pojeta fachowosc, a do tego dochodzi odpowiedzialnosc i
    pieniadze nie istnieja zadne "power words". Ktos Ci bajek naopowiadal, a
    Ty je dalej puszczasz.
    szczerze? mało mnie obchodzi co ty uważasz za złe czy dobre, przydatne
    tu czy tam. ja po prostu wiem jak wygląda codzienne zycie w jukeju i
    tyle. wiem jak tutaj się rozmawia w różnych sytuacjach, znam róznice o
    których ty piszesz ale najwyraźniej za wiele o nich nie wiesz.
    poza tym uk to nie tylko londyn i city. wiekszego wrazenia na mnie nie
    robi twoje używanie słów-haseł typu "on rekrutuje do city".
    i nie chce mi sie na ten temat rozpisywać żeby ci cokolwiek udowadniać.
    więcej powiem - masz rację (tak twierdzisz) i żyj z tym przeswiadczeniem
    jak długo tylko chcesz, twoja sprawa.

    > A pisze o tym dlatego, ze z CV, ktore ogladalismy wynika, ze jego
    autor to tzw fachowiec, ktoremu nie potrzebne szlaczki w CV.
    co nie zmienia postaci rzeczy, ze tylko zasugerowałem przejrzenie neta
    pod kątem "power words". nic nie napisałem że musi ich używać. a że ty
    akurat wyciągnąłes takie a nie inne wnioski to tylko twoja sprawa, mnie
    do tego nie mieszaj z łaski swojej.