PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerdeczna prośba o ocenę CV › Re: Serdeczna prośba o ocenę CV
  • Data: 2005-11-29 18:21:29
    Temat: Re: Serdeczna prośba o ocenę CV
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/29/2005 5:44 PM, Suracz wrote:

    > A co w tym dziwnego ?
    > Jakbym miał CV w wordzie napisane i chciał to puścić tylko na
    > "jednorazowe pokazanie" to bym zapisał w html i pokazał.
    > Po co kopiować, wklejać albo coś dopisywać skoro można poprostu kliknąć
    > 3 razy ?

    Widzisz, niektórych rzeczy po prostu się nie robi. Dlaczego? Po prostu
    "w imię zasad s..." (no offence).

    I jedną z tych rzeczy, których się nie robi, a na pewno nie przyznaje
    się do nich, jest właśnie generowanie HTML z Worda. Jeśli bardzo się
    Autorowi śpieszyło - mógł "wydrukować" ten dokument do PDF-a jakimś
    darmowym generatorem i zamieścić link do takiego dokumentu. Jeśli zaś
    koniecznie chciał mieć HTML a śpieszyło mu się kapkę mniej - to
    wyczyszczenie wszystkich wordowych śmieci (i zmniejszenie przy okazji
    objętości dokumentu trzykrotnie) zajmuje przy tak prostym dokumencie
    circa about 2 minuty.

    A tak, umieścił w Sieci coś, co chluby mu nie przynosi. A jeśli
    przeczyta to jakiś potencjalny pracodawca?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Ja rozumiem, że się opłaciło - jak mi mówił siódmy pan rotmistrz -