PracaGrupypl.praca.dyskusjeSerdeczna prośba o ocenę CV › Re: Serdeczna prośba o ocenę CV
  • Data: 2005-11-30 08:30:01
    Temat: Re: Serdeczna prośba o ocenę CV
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-11-30 01:03, Jakub Mysiorek napisał(a) :

    > Za dnia umieszczę na stronie poprawione już CV w formacie PDF. Warto
    > jednak zauważyć, biorąc pod uwagę Twoją dbałość o optymalizcję pliku html,
    > że proponowany przez Ciebie dokument PDF będzie około 5 razy cięższy niż
    > aktualnie umieszczona na serwerze strona. Twoje sugestie wydają się więc co
    > nieco sprzeczne.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    >
    > Jakub

    Widzisz, to nie jest nawet kwestia optymalizacji kodu, transmisji itepe.
    To, jak już napisałem, kwestia z rodzaju "real programmers don't..."

    Ale gratuluję racjonalnego podejścia do tematu, w odróżnieniu od pewnego
    kolegi na grupie, który też prosił o ocenę swojego CV, a potem nawet
    nie raczył odpowiedzieć, bo moja rada mu się chyba nie spodobała (żeby
    chwalenie się przynależnością do pewnego stowarzyszenia zostawił raczej
    na okazje nieoficjalne).

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "Dzisiaj człowiek gubi zęby, jutro zaś amerykański dentysta wstawia mu