PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta ITRe: Sciezki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-19 10:08:32
    Temat: Re: Sciezki rozwoju studenta IT
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli instalowanie z pirata czego popadnie,

    Dlaczego z pirata ? Wiele uczelni ma i udostepnia licencje na MSDN w sklad
    ktorej wchodzi Visual Studio itp.

    > dokumentacji po to, aby dowiedzieć się, jak otwiera się okienka i tworzy
    > przyciski w kolejno: MFC, Allegro, Qt, Xt itp., czyli robienie ciągle tego
    > samego, banalnego zadania na okrągło, tyle że w różnych językach :(

    hm... jesli uwazasz, ze wiedza jak sie otwiera okienko w MFC wystarczy Ci do
    zdobycia pracy po studiach jako programista to podpowiem Ci , ze zasilki dla
    bezrobotnych sa mimo wszystko nizsze niz pensje gornikow.

    > A ja wolałbym się np pobawić sieciami neuronowymi czy algorytmami
    > genetycznymi, a wszystko w Javie lub C++/STL na poczciwym gcc pod linuxem
    > trybie tekstowym :)

    Jesli sie w tym wyspecjalizujesz to mozesz szukac firm, ktore na tego
    rodzaju specjalnosc maja zapotrzebowanie i w trakcie studiow praktykowac.
    Jarod