PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-19 10:26:25
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adrian napisał(a):
    > A co ci ludzie robili jak inni niedosypiali po nocach? NIC! Nie chciało im
    > się uczyć, takie są konsekwencje. A źle znowu nie mają bo zarabiają dużo.
    > Wybacz, ale jeśli ktoś naraża się na ciągły stres to jest to bardziej
    > wyniszczające niż praca w kopalni.
    Pracujacy fizycznie czesto ine maja sil zeby sie z dziecmi pobawic.
    A to Twoj problem ze zes nie spal po nocach. Ja caly 4. i 5. rok
    pracowalem jako programista, na laborkach pisalem programy za siebie i
    2-3 kolegow, prawie na kazdy weekend jezdzilem do rodzicow, mialem czas
    na przeczytanie ksiazki raz kiedys, regularne czytanie gazet,
    posiedzenie w internecie, odwiedzenie znajomych w akademiku itp Ale
    wiesz... staralem sie myslec podczas studiowania, wiec nie staralem sie
    byc ekspertem we wszystkim. Wiedzialem ze chce byc programista wiec np
    przedmioty zwiazane z grafika komputerowa traktowalem lajtowo...
    I powiem jeszcze jedno... patrzac po mnie i moich znajomych - czesc z
    nich studiuje, czesc nie, czesc skonczyla zawodowki. O ile w podstawowce
    moge sie czesciowo zgodzic ze lepsze oceny ~ wiecej czasu poswiecone na
    nauke i mniej wolnego czasu, w szkole sredniej na upartego tez, o tyle
    po ukonczeniu 19 roku zycia stwierdzilem ze studiujac mam wiecej wolnego
    czasu i jestem bardziej wypoczety niz znajomi ktorzy od razu po
    zawodowce/liceum/technikum poszli do pracy fizycznej

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl