PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚcieżki rozwoju studenta IT › Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
  • Data: 2005-10-19 10:24:21
    Temat: Re: Ścieżki rozwoju studenta IT
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ori napisał:

    > I tu nie do konca sie moge zgodzic (choc to juz nie na temat) - gornik nie
    > zarabia tyle ile pozwala koniunktura tylko tyle ile budzet jest sklonny
    > doplacic do tego calego interesu.

    Tyle, że dopłacać do tego interesu musimy dopiero teraz. Jego wydobycie
    stało się nierentowne. 20 lat temu być górnikiem - to było coś! ;)
    Teraz dobrze jest być informatykiem ;)

    A jesli skonczy sie popyt na soft (co to
    > znaczy? ;D) to nikt nie zrobi interwencyjnych skupow ani nie zagwaraantuje
    > kosmicznych odpraw.

    To tylko gra słów z mojej strony. Chciałem pokazać, że boom w IT też
    może się skończyć. Niech kolega Adrian to przewidzi wybierając
    specjalizację ;)