  • Data: 2005-10-19 10:14:16
    Temat: Re:
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu nie chcę się znaleźć w sytuacji w której jako programista za
    > 60h/tydz. będę dostawał 2000 na rękę,

    To weź udział w międzynarodowych zawodach programowania i wygraj -
    gwarantuję Ci, że po studiach na start dostajesz 10k zł / mies w Polsce.
    A teraz pomyśl - czy uważasz, że skończenie określonej specjalności
    zagwarantuje Ci większe zarobki? Bo jako człowiek z branży mogę Cię
    zapewnić, że 2k to dobra suma dla absolwenta bez doświadczenia - choćby
    miał specjalizację w niewiadomo czym. Dopiero swoją pracą, zdolnością
    analitycznego myślenia, przyswajaniem wiedzy i zdobywaniem doświadczenia
    będziesz nabierał pewności siebie i skutecznie negocjował zarobki. Na
    razie nie masz czym negocjować, poza pyskatym dziobem. Do tego jednak
    trzeba wiedzy - bo to za wiedzę Ci będą płacić, nie za klepanie w
    klawiature.

    a kolega który się specjalizował w
    > administracji bazami danych 2x tyle za 50h

    ...po 2 latach doświadczeniach, szkoleniach i certyfikatach. Może nie
    tracił czasu na wymyslanie co zrobić by zarabiać więcej niż inni...