PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutację czas zacząćRe: Rekrutację czas zacząć
  • Data: 2009-06-23 11:06:07
    Temat: Re: Rekrutację czas zacząć
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h1qb57$b29$1@news.onet.pl...

    > Zgadzam się, jak firmie zależy, to powinna wcześniej podpisać umowę. Jeśli
    > tego nie robi, to nic dziwnego, że pracownik w międzyczasie szuka czegoś
    > innego i nieraz znajduje.

    Umowę zawiera się również ustnie. Owszem, wymagane jest zawarcie jej na
    piśmie, ale to jakby rzecz wtórna. Jeśli kandydat do pracy na rozmowie
    rekrutacyjnej ochoczo godzi się na zaproponowane mu warunki, dogadujemy się
    co do terminu rozpoczęcia pracy, wszystko jest zasadniczo ustalone, a on
    mimo to nie stawia się do pracy, bo znajduje inną robotę i nie raczy o tym
    powiadomić, to takie zachowanie świadczy po prostu o buractwie. Pal licho,
    że zmienił zdanie - może przecież, ma do tego pełne prawo, ale żenujące jest
    to, że o tym nie powiadamia. I to właśnie usiłowałam napiętnować w swoim
    mailu.
    Poza tym nie bardzo rozumiem to "jeśli firmie zależy". A pracownikowi nie
    zależy? Bo jeśli nie, to chyba od razu może powiedzieć "Dziękuję, ale nie
    skorzystam". Po co zawracać komuś głowę i zabierać mu czas?

    E.