PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutację czas zacząćRe: Rekrutację czas zacząć
  • Data: 2009-06-23 20:28:29
    Temat: Re: Rekrutację czas zacząć
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A bywało u nas i tak, że kandydat (wydawałoby się normalny i na poziomie)
    > był już wybrany, wszystko było ustalone, miał przyjść do pracy konkretnego
    > dnia, ale nie dość, że nie przyszedł, to jeszcze nie poinformował. A na
    > telefon z pytaniem "Czy coś się stało?" odpowiedział "Yyy, no bo ja w
    > międzyczasie znalazłem inną pracę". No super, ale wypadałoby chyba
    > zadzwonić i poinformować. Niestety - koleś nie był w stanie pojąć tak
    > prostej zasady

    Gdyby zastrzegł sobie klauzulę typu: "zastrzegam sobie prawo odpowiedzi
    tylko na wybrane oferty", lub np. propozycje - tak jak to robią
    pracodawcy - było by to ze wszech miar słuszne. Nie uczyniwszy tego zachował
    się...... nietaktownie :-)

    Pozdrrr... Reksio

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4181
    (20090623) __________