PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Re: Co to są znajomości?
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Co to są znajomości?
    Date: Thu, 21 Nov 2002 23:28:37 +0100

    > podparte świadectwem pracy od pracodawcy ?

    > tutaj sie zgodze, ze jest to durny przepis.

    hm.. sugerujesz mi wpisanie wszystkiego, tyle tylko że mam kilka
    zainteresowań poza zawodowych i na tym polu odniosłem sukcesy, ale nie
    zaznaczam tego w CV. Ok, tylko że mam obawy jeśli to wpiszę, (bo bez tego
    osoby które czytają moje CV dziwią się dlaczego nie potrafię pracy znaleźć)
    to uznali by mnie poprostu za oszusta, który wpisuje w CV co mu ślina na
    język przyniesie. Do tego dochodzi jeszcze problem tego że polscy pracodawcy
    nie czytają dokładnie CV, bo jak mają ich setki to na rekrutację musieliby
    poświecić cały miesiąc. Inaczej jest w Stanach, tak jak kiedyą napisałaś, że
    wysyłasz CV, jesteś zapraszana na interview a potem idziesz do pracy ( tam
    moze jest 10 na 1 stanowisko u nas chyba 300). U nas taki tok rekrutacji już
    nie funkcjonuje, nawet jeśli się ma osiągnięcia nie tylko w dziedzinach
    związanych z wykonywanym zawodem. No nie wiem może się mylę.... ale nie
    sądzę !!!!!

    Pozdrawiam
    Wrangler