PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie studia? › Re: Re[2]: Jakie studia?
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re[2]: Jakie studia?
    Date: Tue, 5 Aug 2003 05:06:12 +0200

    // wielkie ciach //
    > Natomiast uwazam, ze w takim zakresie, w jakim potrzebne to do
    > wdrazania systemow informatycznych to szybciej i efektywniej nauczyc
    > sie takich rzeczy z praktyki - a nie odbebniajac 5 lat ekonomii...

    Z praktyki - nie zgodzę sie do końca. Jeżeli już to na skróconych na
    kursach. I dopiero te podstawy teoretyczne dają możliwość realizowania w
    praktyce.
    trochę OT - czym innym jest studiowanie jak nie zgłębianiem jakiejś wiedzy?
    Dobrze znając podstawy rachunkowości, podstawy zasad marketingu plus
    (obowiązkowo, hiehie) algebra liniowa I/II i podstawy logiki i juz masz
    temat na co najmniej jeden rok studiowania, jak nie dwa.
    I w kontekście tego - Owszem, zgadzam sie że 5 lat studiów to trochę za
    dużo. Ale zamiast robić osobno robić następne 5 lat, spokojnie można wejść w
    temat np. studiów uzupełniających czy podyplomowych.

    Zresztą na marginesie, to ja ze szkół niewiele wyniosłem bo od podstawówki
    byłem w szkole gościem. Większość rzeczy które wiem to dzięki książkom,
    kolegom i specjalistom, grupom dyskusyjnym itp. I uważam że każdy ma swój
    sposób dochodzenia do wiedzy i co najważniejsze do tego ma głowę, żeby jej w
    odpowiednich momentach używać. I nie pomoże w tym ani 10 fakultetów, ani 100
    ocen celujących.

    gromax