PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie studia?Re: Jakie studia?
  • Data: 2003-08-05 09:55:47
    Temat: Re: Jakie studia?
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" w news:m2d6flnfl2.fsf@pierdol.ninka.net napisal(a):

    > a co ja moge doradzic, jak cie NIE ZNAM,

    Ale pewnie widzialas i slyszalas wiecej niz ja :-)

    > nie wiem, w czym jestes dobry i do czego
    > masz talent?

    Hmmm... mam chyba talent do szybkiej nauki ;-) Gdyby wiec ktos ze chcial
    we mnie na poczatku nieco zainwestowac (jakies przeszkolenie na
    przyklad) to mysle, ze moglbym okazac sie cennym pracownikiem.
    Doswiadczenia wskazuja tez, ze jestem osoba reprezentatywna, posiadajaca
    cechy przywodcze, z zadatkami na pracoholika. Nie lubie raczej wchodzic
    tam, gdzie sie mnie nie spodziewaja. Pewnie mialbym problem z akwizycja.
    Co innego gdyby znalazl sie jakis klient, ktory wyrazi wstepne
    zainteresowanie (chcialby zapoznac sie z oferta) - tutaj chyba bym sie
    juz sprawdzil :-)
    No ale to o pracy, a w temacie pytam o to jakie studia wybrac.
    Interesuje mnie wiele dziedzin (psychologia, astronomia, informatyka,
    zoologia, historia, literatura, fotografia...) - na punkcie zadnej nie
    jestem jednak zboczony. Jestem ogolnie ciekawy swiata i to jest ten bol.
    Gdybym mial swira na jakims punkcie wiedzialbym co wybrac, ale niestety.
    Pewniej czuje sie na gruncie humanizmu, ale ze scislymi przedmiotami
    jakos sobie rade daje (z tym, ze nie wiem jak wygladaloby to na
    studiach).

    > Nie wiem jak wyglada rynek tam gdzie mieszkasz?

    Miasto okolo 200 000 mieszkancow. Bezrobocie okolo 30%. Swoja droga
    wlasnie bylem na stronie PUP i byla jedna oferta dla inzyniera ochrony
    srodowiska - praca przy odpyleniu i klimatyzacji :-)

    > radzenie typu "idzcie tam, bo tam beda dochodowe
    > studia" wszystkim jak leci jest najwiekszym kretynstwem,
    > jakie mozna sobie wyobrazic.

    Ja kiedys bede mial ten domek z basenem. Jednak nie dlatego, ze skoncze
    dochodowe studia lecz dlatego, ze znam wartosc pracy.

    > Nie wszystko jest dobre bowiem dla wszystkich
    > i nie kazdy sie do wszystkiego nadaje.

    To prawda.

    > NIC lepszego sie komus, kogo w ogole nie zna,
    > nie poradzi.

    Odradzanie jednak swietnie Ci idzie ;-) A przeciez aby cos odradzac
    rowniez trzeba troche druga osobe znac. Przynajmniej tak mi sie wydaje
    :-)

    I zebys nie myslala, ze mam do Ciebie jakies pretensje. Jestem Tobie (i
    innym) wdzieczny za to, ze piszesz :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg