PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zarobki › Re: Pytanie o zarobki
  • Data: 2006-05-27 20:06:16
    Temat: Re: Pytanie o zarobki
    Od: "Newscheck" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:1ipni8xubtcut$.dlg@kapselek.net...
    > Sat, 27 May 2006 15:49:56 +0200, Newscheck napisał(a):

    > Dlaczego tak uwazam? Bo ktos komu zaproponowanoby 11tys. musi miec duze
    > doswiadczenie, albo byc geniuszem. Ludzie z doswiadczeniem nie pytaliby o
    > takie rzeczy na grupie, bo swoja cene powinni mniej wiecej znac.
    > Geniusze... geniusze tez nie pytaliby o takie rzeczy :D

    Twoja konkluzja jest po czesci, ale tylko po czesci odpowiedzia na moje
    pytanie.
    Nie moge podac powou, dlaczego pytam o place, bo chce uniknac zbednych
    a moze i zlosliych komentarzy odnosnie mojej decyzji. Tak sie sklada, iz
    naprawde
    nie znam warszawskich warunkow placowych i dlatego chce poczynic rekonesans
    aby poznac swoja wartosc tutaj.

    Jesli chodzi o zadane pytanie o doswiadczenie: 10 lat w IT od programisty
    poprzez koordynatora do szefa projektu.

    > Kapsel
    > http://kapselek.net
    > kapsel(malpka)op.pl