PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zarobki › Re: Pytanie o zarobki
  • Data: 2006-05-27 22:24:49
    Temat: Re: Pytanie o zarobki
    Od: "rs" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:gmih72df5o3b6nglueepq15s0qea35cce3@4ax.com...

    > Prawdopodobnie to jest dobra oferta. Tylko przenalizuj szczegóły. Weź
    > pod uwagę odpowiedzialność, premie projektowe (są jakieś?),
    > oczekiwania firmy (czas pracy, pamiętaj że to kierownicze stanowisko
    > :> jak podchodzą do nadgodzin i dostępności itp.). Jeżeli to etat to
    > pamiętaj o progach podatkowych jakie są w Polsce, weź pod uwagę koszt
    > wynajęcia/zakupu mieszkania w Warszawie. No i podejście do pracy w
    > Polsce - oddziały tej samej korporacji w dwóch różnych państwach w
    > praktyce mogą się różnić w tej kwestii.
    > Jeśli jest to awans wewnątrzfirmowy to spójrz na dalsze możliwości
> [...]

    Dobrze gadasz.
    Z pewnoscia 11000 robi wrazenie ale z pewnoscia jest to pensja brutto... a
    od takiej kwoty chyba jest 40%podatku...
    wiec na reke wychodzi 6600 tez niezle.
    Odliczajc mieszkanie i zarcie i inne rozrywki w warszawie to czyli ogolnie
    mowiac zycie w stolycy juz wychodzi troche mniej...

    Czyli widac ze az ta super rozowo nie jest ale i tak nie jest zle......

    Ogolnie