PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zarobki › Re: Pytanie o zarobki
  • Data: 2006-05-28 06:55:25
    Temat: Re: Pytanie o zarobki
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 27 May 2006 22:02:18 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > 3. albo chciał się pochwalić :)
    > ale 11kpln w dużej firmie na stanowisku kierowniczym w IT jest jak
    > najbardziej realną płacą. Nawet dla ludzi raptem kilka lat po studiach.
    > Serio.

    No, kilka lat po studiach jak sie ktos postara, to moze juz naprawde niezle
    projekty robic przy odrobinie szczescia :)
    Stanowiska kierowniczego nie dadza zoltodziobowi, ale jak ktos pare lat
    intensywnie wykorzysta, to oczywiscie jest to realne. Tylko, ze wlasnie
    majac te pare lat doswiadczenia, to czlowiek juz po czesci czuje ile jest
    wart, stad moje lekkie zdziwienie pytaniem autora watku.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net