PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o zarobki › Re: Pytanie o zarobki
  • Data: 2006-05-28 06:52:54
    Temat: Re: Pytanie o zarobki
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 27 May 2006 22:06:16 +0200, Newscheck napisał(a):

    > Jesli chodzi o zadane pytanie o doswiadczenie: 10 lat w IT od programisty
    > poprzez koordynatora do szefa projektu.

    No to wyjasnia, ktory podpunkt nalezy wybrac :))
    W stolicy za taka kase powinienes sobie dobrze ulozyc zycie, choc wiadomo -
    wszystko zalezy od tego jak sie ktos prowadzi ;)
    Osobiscie znam doslownie kilka osob ktore zarabiaja podobne sumy i byloby
    to dla mnie duzo, choc z drugiej strony 10 lat doswiadczenia to tez duza
    rzecz.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net