PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do szukających pracyRe: Pytanie do szukających pracy
  • Data: 2003-05-09 05:59:54
    Temat: Re: Pytanie do szukających pracy
    Od: "pikuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Ago i Wszyscy

    1. mile mysli, ktore Ci sie nasuwaja, to nic nienormalnego, ja wprawdzie mam
    prace i wydaje sie ze nie az tak zla ale:
    - ciagle slysze, ze jestem za cienki (chociaz mam najwyzsze kwalifikacje
    i doswiadczenie w naszym zespole)
    - dodatkowo jestem dinozaur (bo juz skonczylem 40)
    - czesto podwaza sie moje decyzje (dotyczace mej wlasnej pracy) lub
    probuje sie mnie pouczac (ja mam z 15 lat doswiadczenia, studia,
    osiagniecia, a pouczaja mnie o malo co licencjaci, stazysci, 20-latki, nie
    wiem dlaczego uwazaja ze wiedza lepiej)
    - jezeli cos wspolnie robimy, a nie wyjdzie to z zalozenia ja jestem
    winien (oczywiscie za plecami, zebym nie mogl sie bronic)

    2. szukam intensywnie juz z rok lepszej pracy i bezskutecznie, tez od dawna
    przychodza mi do glowy mysli ze widocznie jestem za stary i za glupi, chyba
    juz nie ma na to rady, im dluzej szukasz tym bardziej to gnebi

    zapewne trzeba do tego podejsc jak do bolu zeba gdy nie mozesz natychmiast
    isc do dentysty - przeczekac, przyjdzie moment ze sie problem rozwiaze i
    wtedy nawet nie musisz pamietac ze cos bolalo

    pozdrawiam

    MN :-)