PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do szukających pracyRe: Pytanie do szukających pracy
  • Data: 2003-05-08 22:56:53
    Temat: Re: Pytanie do szukających pracy
    Od: "Maurycy" <t...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b9d67m$rcu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > więc jak tu dalej szukać? Czy tylko ja mam takie myśli i użalam się nad
    > sobą?

    Normalka. Chyba wiekszosc tak ma. Zrob sobie urlop. Jesli aktywnie szukasz
    pracy, przegladasz ogloszenia, piszesz listy - odpusc sobie. Tak na tydzien
    lub dwa. Olej to!. Odpocznij. Za jakis czas znow nabierzesz energii i ochoty
    i ze zdwojona sila zabierzesz sie do poszukiwania pracy. Jesli nadal nie
    przyniesie to skutku, znowu zrob sobie przerwe i tak do zajeb... Mi to
    pomagalo. Trzymaj sie ramy!

    Pozdr.

    Maurycy, co szukal pracy rok i 2 miesiace.